Ο άνθρωπός μου

ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΘΕΤΙΚ ΣΕ 5 ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ

6 σχολια:

mahler76 είπε...

ο ύμνος της αδερφής?

Ανώνυμος είπε...

* mahler μου όχι όχι όχι

αλλά θα μπορούσαμε να κάνουμε μια μεγάλη ψηφορορία (σε δυο στάδια) για το ποιος θα ήταν ο ύμνος του Έλληνα τοιούτου

λοοολ

g for george είπε...

Από χρόνια που το άκουγα (στο ράδιο, δεν το έχω, έλεος) κάτι δεν μου πήγαινε καλά με αυτό το άσμα.

cobden είπε...

Το απόλυτο τραγούδι ερωτικής απόγνωσης! Αν και στην πραγματική ζωή, θα θεωρούσα πράγματι τρομερά αξιολύπητο ένα τέτοιο άτομο, στην τέχνη όλα επιτρέπονται!Από τα πιο ωραία ελαφρά τραγούδια!

cobden είπε...

Και, ναι, είναι ο ύμνος της drama queen αδελφής!

Unknown είπε...

* george κι όμως το έχω (με αυτά τα ADSL έγινα ρακοσυλλέκτης της μουσικής -αν κ αυτό δεν το θεωρώ καθόλου σκουπίδι)

* cobden αναζητείται όμως το ελληνικό αντίστοιχο του It's raining men