στα μούτρα σου

δεν υπάρχει σεβασμός

4 σχολια:

mahler76 είπε...

κανένας όμως!!!!

Unknown είπε...

mahler μου, αρχίζω να νιώθω ότι μόνο εσύ με διαβάζεις κ η ώρα είναι δύσκολη και η μπουγάδα ακόμα στο πλυντήριο και θα μουχλιάσουν όπως ο νεροχύτης και αναρωτιέμαι αν εγώ θα με διάβαζα, όπως αναρωτήθηκα πάλι πρόσφατα αν θα τα έφτιαχνα μαζί μου, που θα τα έφτιαχνα, γιατί θα ήμουν πάντα εδώ για εμένα, και θα θέλαμε ταυτόχρονα σεξ, και θα μας άρεσαν τα ίδια πράγματα, και αυτό το μηχάνημα του διαβόλου δεν παίζει και αν είχα κάνει κράτει θα είχα τώρα ακόμα λίγη σοκολάτα -πάω να βουτήξω το δάχτυλο στο μέλι.

mahler76 είπε...

γράφεις για την πάρτη σου όπως όλοι μας. Οι περισσότεροι ή οι λιγότεροι αναγνώστες είναι απλά μια ευχάριστη έκπληξη, ένα μπόνους.
Καλό σου βράδυ :)

εγώ πάλι ούτε με τον εαυτό μου δεν θέλω ταυτόχρονα σεξ...
God I am in trouble...

Unknown είπε...

περί αυτοϊκανοποίησης:

είναι σεξ με κάποιον που αγαπώ

Woody Allen

(προφανώς το θέμα μου δεν είναι πόσοι με διαβάζουν, αλλά αν με εκφράζει ή αν "she is not me she doesn't have my name she'll never have what i have, we won't be the same"

Α ρε μεγάλη Μαντόνα μιλάς κατευθείαν στην ψυχή του μπλόγκερ!

:-Ρ