ΤΕΛΟΣ

Τους τελευταίους 4 μήνες κοιμόμουν 4-5 ώρες τη μέρα, πλέον το πρόγραμμά μου είναι ακόμα πιο βαρύ. Θα ήθελα ένα οχτάωρο μπόνους κάθε μέρα, ενώ γύρω μου όλα θα πάγωναν, για να μπορούσα να κάνω περισσότερα (κοίτα να δεις που δεν μου πάει να το γράψω..). Έφτασε λοιπόν η ώρα να σταματήσω το blogging. Κι είναι πολύ νωρίς. Και είναι κρίμα. Μα δε θα είχε νόημα να αφιερώνω περισσότερο χρόνο στις αναρτήσεις μου, απ' ότι θα αφιέρωνα για να σας διαβάζω και θα συνεχίσω να σας διαβάζω (κι όχι μόνο όσους έχω στη λίστα δεξιά). Λοιπόν ήταν όμορφα και σας ευχαριστώ *** Θα τα λέμε στα δικά σας blogs *** Ίσως σε μια πιο χαλαρή περίοδο το συνεχίσω *** αλλά ξέρω ότι δε θα υπάρξει τέτοια μέχρι τη σύνταξη *** και το ελπίζω άλλωστε να είναι η ζωή μου έτσι γεμάτη για πάντα *** Όποιος θα ήθελε το υλικό μου (κάτι χιλιάδες φωτογραφίες από ΤΑ ΝΕΑ της δεκαετίας του '70) για οποιαδήποτε χρήση ας επικοινωνήσει μέσω mail -θα χαιρόμουν πολύ αν όλα αυτά που είδα εγώ τα μοιραζόμουν με άλλους -άλλωστε αυτός ήταν κ ο βασικός μου στόχος εξ αρχής. τα λέμε Κώστας

21 σχολια:

Marvin είπε...

βρε... ακομα δεν ξεκινησες... και τι νομιζεις, εχουμε χρονο εμεις;...

mahler76 είπε...

Κωστάκη εμείς όποτε θες και έχεις χρόνο θα τα πούμε από κοντά. Φιλιά ρε και με το καλό να επιστρέψεις και στο μπλόγκινγ.

Ανώνυμος είπε...

na breis syntoma xrono kai na synexiseis na grafeis kanonika gia na se apolambanoyme kai meis pou eimaste makria!filakia blaka mou...

ProFyLaKtiKo είπε...

καλή συνέχεια σε ότι κάνεις και ελπίζω να κοιμάσαι περισσότερο :)

mahler76 είπε...

@ProFyLaKtiKo
KAPOTAKOOOOOOOOOOOO!!!!
γύρισες????

George Tsitiridis είπε...

na pernas kala...
kai panda tha perimenoume mpas kai valeis kamia oraia anartisi
opote exeis xrono!!!

Unknown είπε...

Οι περισσότεροι τα ίδια ζόρια τραβάμε και δυστυχώς η μέρα δεν διαθέτει 48 ώρες για να τα στριμώξουμε όλα. Εσύ να είσαι καλά, το αρχείο σου εννοείται πως θα το κρατήσεις και μην σε ανησυχεί το θέμα του μπλογκινγκ. Όταν ανακτήσεις τις δυνάμεις σου και (κυρίως) βρεις χρόνο εδώ θα είμαστε να τα λέμε

g for george είπε...

Εγώ φταίω, το ομολογώ...
Είμαι απίστευτα γκαντέμης. Με το που σε έβαλα στο blogroll, το έκλεισες.

gsus είπε...

mhn tolmhseis kai dwseis to arxeio allou. eisai nekros. to thelw san trelos.

gsus είπε...

nai ksexasthka: kalh epityxia se ayto pou kaneis.

Unknown είπε...

* marvin νομίζω γενικά φέτος όλοι είναι πιο πιεσμένοι από ποτέ

* mahler θα σου τηλ αύριο πρωί ΙΣΩΣ έχω ελεύθερο απόγευμα (yeeeaah!)

* anonymous αν είσαι η Σοφία, υπάρχουν κ τηλέφωνα : ΡΡΡ

* profylaktiko σε ευχαριστώ! πλέον είμαι σαν τα γιαπωνεζάκια: με μια μηχανή στο χέρι και ξεκλέβω λίγο ύπνο παντού: στο τρένο, σε μάθημα, σε ρεσεψιόν, σε ταξί. αααχ που είναι εκείνα τα υπέροχα ξενοδοχεία τους που μοιάζουν με κυψέλη, με τα δωμάτια μεγέθους ενός κρεβατιού, ε? μου λες?

* pisoglendi ίσως όντως μια στο τόσο ανεβάζω τίποτις (ήθελα να ανέβω στα μέρη σας αυτο το ΠΣΚ, αλλά μάντεψε: δεν έχω χρόνο :Ρ)

* ethan εμπρός στο αγώνα να καθιερώσουμε αργία κάθε δεύτερη μέρα! φυσικά κ θα τα λέμε -στα δικά σας λημέρια

* george το 'ξερα πως θα 'σουν η καταστροφή μου : ΡΡΡ

* gsus νιώθω ήδη νεκρός, αλλά πάντως το αρχείο μπορείς να το έχεις φυσικά. (κυρίως πάντως είναι ζητήματα ιστορικού ενδιαφέροντος, που δε μπορούσα να ανεβάσω χωρίς παράλληλη έρευνα) Ξέρεις που θα με βρεις (τις ευχές βρε μου τις έχεις πει ήδη)

"Θα σε ξαναβρω στους μπαξέδες"

καληνύχτα σε όλους

mahler76 είπε...

οκ περιμένω τηλ αύριο πρωι.

uberbastard είπε...

Λαθος αποφαση να το ξανασκεφτεις.
O g for george φταιει παει και τελειωσε. Φιλια πολλα, Κωστα

pikos apikos είπε...

Νομίζω ο,τι σε καταλαβαίνω καθώς είμαι σε αντίστοιχη φάση.
Καλή συνέχεια, και ελπίζω να βρεις χρόνο στο μέλλον και να επιστρέψεις.

cobden είπε...

Κιόλας?Αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα!
Θα τα πούμε :)

mahler76 είπε...

Πόσο κάφρος είμαι να σε καλέσω σε παιχνίδι τώρα που λές το κλείνεις?

Unknown είπε...

* uberbastard
το σκέφτομαι μωρέ, αλλά όσο με έχει ακόμα ο george στο blogroll του δεν είναι ρίσκο???

* pikos apikos
άι'λ μπι μπακ κάποια στιγμή...
καλή συνέχεια

* Cobden ναι, να τα πούμε αλλά πότε γμτ?

Unknown είπε...

* mahler it's meaningless..

gay super hero είπε...

Εγώ πάλι είμαι αισιόδοξος ότι θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα!

Εις το επαν-blogείν! :-)

Ανώνυμος είπε...

egw sto eixa pei oti me aftes tis parees kai ta bloging kai tous satanades tha kourasteis vre paidi mou!ti tis thes tis texnologies ...krata ena aplo facebook...
palia pio eftyxismenoi eimastan xwris...
I MAMA SOU
(xaxa,oxi!o souhdos filos sou! :) :D )

Wrong Guy είπε...

κρίμα.ήταν πολύ ωραία η ιδέα του μπλογκ σου