ψυχαναγκασμοί

Κάνε κλικ στις εικόνες για να καταλάβεις το βάθος κ το εύρος του ψυχαναγκασμού του (άγνωστου σε εμένα) Antonio. Γιατί τα ανέβασα αυτά? Αφιέρωσα τον ελεύθερο χρόνο πέντε ημερών για να "παίξω" με ένα πρόγραμμα μοντάζ που δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει. (Θα) ήταν μια μονταρισμένη εκδοχή του Like a Prayer της καλλιτέχνιδος, όπου χρησιμοποιούσα τα βιντεάκια από Youtube αποκλειστικά από Αθήνα. (γιατί δλδ? το "ξαναζήσε την εμπειρία, ΑΘΗΝΑ 2004 πως το πήραμε? λολ) μόνταρα στα τυφλά -ο υπολογιστής κολλούσε. όταν κάποιο κρύο βράδυ μόνος μου εγώ κ το ουίσκυ τελειώσαμε το μοντάζ και είπα κάνω ένα export όλα θόλωσαν πάγωσαν στην οθόνη. αυτό το αρχείο δε λειτουργεί πια. Λέω να πάρω mac

6 σχολια:

mahler76 είπε...

κι εγώ θέλω MAC άλλα δεν έχω μία. Δηλαδή από το αρχείο δεν σώθηκε τίποτα? με τι πρόγραμμα δούλεψες?

Unknown είπε...

* mahler καλημέρα!

με premier έπαιξα. το αρχείο υπάρχει, ανοίγει, αλλά δεν παίζει κ δεν κάνει export... ξέρεις απ' αυτά?

mahler76 είπε...

premier δεν έχω δουλέψει. Μιλάμε για αρχείο ήχου ή εικόνας? και όταν λές ανοίγει άλλα δεν κάνει κάτι άλλο, δεν μπορείς ας πούμε να το σώσεις σε άλλο φορμάτ ώστε να μπορείς να κάνεις παιχνίδι πάλι με το αρχείο?

mahler76 είπε...

Mipos ehei kapoio provlima to software? poia ekdosi hrisimopoieis?

Unknown είπε...

* mahler στο Adobe Premier Pro 7.0 έκοβα. Τελικά την τέταρτη φορά που το δοκίμασα το έκανε export..

Αυτή η αυτόβουλη τεχνολογία πολύ με μπερδεύει..

mahler76 είπε...

εμένα μου έχει τύχει πολλές φορές με το Word 97 να παθαίνει τρελά κρασαρίσματα ανεξήγητα, να μην ανοίγει αρχεία, να μην ανοίγει το πρόγραμμα, και μετά ξαφνικά όλα να δουλεύουν ρολόι...άγνωστες οι βουλές των προγραμμάτων.
Άντε καλή συνέχεια.