Μαρσέλ!

X: Δε θα τον πάρεις τηλέφωνο! mecomitsos: Eγώ;! Όχι βέβαια! Ακόμα κι αν με πάρει εκείνος δε θα το σηκώσω! *cut* ψάχνω το κινητό μου κάνω κλήση από το άλλο κινητό μου για να ακούσω που είναι *cut* ξεχασμένη κλήση από άγνωστο νούμερο στο κινητό -μάτι γουρλωμένο - στόμα λιγωμένο- καλώ το ένα κινητό στο αυτί κ το άλλο μπροστά μου να χτυπάει... Όχι βέβαια, δε με πειράζει που δεν τηλεφώνησε ποτέ! Δε με απασχολεί σου λέω! Εγώ ασχολούμαι με το νοικοκυριό μου. Αύριο πάω να πάρω κουζινικά: Χωρίς εσένα ΤΕΛΟΣ (αν κ άργησα...)

10 σχολια:

mahler76 είπε...

an είναι δικό σου το τατού σε παντρεύομαι.
Καλημέρα!!!

gay super hero είπε...

Πολύ ωραία ιστορία! Ειδικά το κλείσιμο ;-)

Unknown είπε...

* mahler δεν είναι δικό μο το τατού, αλlά ώρες ώες νμίζω έχω το συγκεκριμένο logo φωτεινή επιγραφή αιωρούμενη επιγραφή πάνω απ' το κεφάλι μου -σου κάνει;;

*gay super hero θενκ γιου! προσπαθώ να ανεβάσω βίντεο της αυτής θεματικής αλλά είναι 1Gb κ δυσκολεύμαι..

George Tsitiridis είπε...

Μαρέσεις...

Unknown είπε...

* pisoglendi
σ' εκείνον πάλι όχι :-Ρ

ethanandthecity είπε...

Είδα στο telemarketing κάτι ωραιότατα γιαπωνέζικα μαχαίρια, shogun τα λένε :-D

Unknown είπε...

* ethan, κόβουν καλά? κόβουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ??? Γιατί καιρό τώρα προσπαθώ ΝΑ ΚΟΨΩ κάθε επικοινωνία μαζί του κ δεν μπορώ -με τραβάει όπως τα σκατά τη μύγα

ethanandthecity είπε...

Κόβουν μέχρι και τον αέρα, είναι σκιαχτικά κάπως......

Unknown είπε...

* Ethan
Θα τα πάρω! τα παίρνεις μια φορά -ξεμπερδεύεις (με) μια ζωή :-Ρ

Stratos Bacalis είπε...

Δεν κόβεται εύκολα, αυτό είναι μια αλήθεια - μήπως να βρεις τον επόμενο?