το μωβ

Τον πέτυχα σε σχολικές φωτογραφίες των δικών μου Είναι ωραίος Και το ξέρει Πάνε 50 χρόνια από τότε

7 σχολια:

cobden είπε...

Τί απέγινε?Ξέρουν οι γονείς σου?

Marvin είπε...

Κι ύστερα γίναμε ωραία φωτογραφία
και κρεμαστήκαμε μεσ'την τραπεζαρία
και παν πενήντα τόσα χρόνια
απ’ αυτή τη Κυριακή
και τώρα όλοι είμαστε κάτω απ'τη γη...


ειναι το πρωτο πραγμα που μου ηρθε στο μυαλο... και με μελαγχολει αυτο το τραγουδι...πολυ...

Unknown είπε...

*cobden να σου πω την αλήθεια δε θέλω να ρωτήσω. Αν μου πουν ότι είναι άντρας τη δευτεροξαδέλφης μου, ο χοντρός αλκοολικός με τα 3 εγγόνια?

*marvin κι εγώ αυτό σκεφτόμουν. Μια κ μόνο ακρόαση όμως του "φωτογράφε βγάλε μας μια φωτογραφία" (ή κάπως έτσι -του Αντύπα πρέπει να είναι) σε ισιώνει πάλι :-Ρ

Καλημέρα!

mahler76 είπε...

όντως ωραίος τύπος. Καλημέρα αγορίνα.

George Tsitiridis είπε...

nai nai
einai poli kalos..
apo aftous tous palious andrakles...

Unknown είπε...

*mahler
σαν τη μύγα μες στο γάλα είναι στις φωτο με τους συμμαθητές

*pisoglendi
είναι μόλις 18 ετών, κι στις φωτογραφίες που δεν ποζάρει είναι εντελώς παιδί

Unknown είπε...

Εκείνη την εποχή το λέγαν Νάρκισσος, στις μέρες μας το λένε μετροσέξουαλ. Καλό απόγευμα!