7χ2+1 αλήθειες

Aπαντώντας στην πρόκληση mahler & ethan καταθέτω με κάθε επισημότητα 7x2+1 αλήθειες μου: 1. Ευθύνομαι για το φαινόμενο του θερμοκηπίου με τα 45 τσιγάρα που κάνω κάθε μέρα *αλλά ξέρω ότι δε θα το κόψω ποτέ 2. αποφάσισα να κάνω μια δουλειά στην οποία δε θα φοράω γραβάτες * αλλά από τότε έχω αγοράσει κ φοράω τρεις. 3. με φρικάρουν οι βαμμένοι διακόπτες, οι πιτσιλιές μπογιάς στα σοβαντοπιά, οι κακοτριμμένοι τοίχοι κλπ *αλλά είμαι τσαπατσούλης 4. έχω να κάνω σεξ-σεξ 9 μήνες (φάσεις και ουάν νάιτ γουτσου-γουτσου δε πιάνονται) *αλλά είμαι καλά ειμαι καλα ειμαι καλα ειμαικαλα ειμαικαλαξαειμαικαλλλσαα (από διαφήμιση της diesel το 2001) 5. έχω βγει γυμνός στο θέατρο (τι θυσίες έχω κάνει για την τέχνη...) *και το έκανα κ τζάμπα 6. έχω διαβάσει ελάχιστα βιβλία & πίνω λίγο *αλλά συνηθέστερα πιστεύουν για μένα τα αντίθετα 7. είμαι 23 χρονών * αλλά φαινομαι μόλις 21 γιατί κάνω υγιεινή ζωή -θέλω να με πιστέψεις - και για τα τρία.

6 σχολια:

ethanandthecity είπε...

awwww isn't sharing a doll? Ευχαριστώ κούκλε

mahler76 είπε...

καλά είσαι απίστευτος. Θέλω info για το θέατρο (πριβέ όχι εδώ μέσα).
Στο προφίλ σου λες 25 πιο είναι το σωστό?
45 τσιγάρα??? + υγιεινή ζωή??? κάπου σε χάνω.
Η διαφήμιση της Diesel τα σπάει.

ρε μαλάκα έχει κι εσύ tab κάψιμο? όχι ρε φίλε!!!

Unknown είπε...

* ethan
Γουάτ ιζ "sharing a doll" going to say? (τιπαναπεί)
γιατι το βλαχάκι δεν το έπιασα..

the pleasure is all mine!

* mahler

μια πρώτη δόση πληροφοριών στο mail σου

βρε! όλο το υπό τον αριθμό 7 κείμενο ήταν ψέμα. νόμιζα ήταν προφανής η ειρωνεία.. 25 είμαι, μοιάζω 27 και στο 1. θα βρεις το λόγο...

η διαφήμιση της Diesel έχει ολόκληρη σειρά -ίσως να την ποστάρω κάποια στιγμή.

gay super hero είπε...

One-night γούτσου γούτσου; Σαν να λέμε top2top games;

Please explain!

Unknown είπε...

* gay super hero
Το one night γουτσου γουτσου μπορεί να έχει διαφορετικά περιχόμενα.

παράδειγμα 1: φιλοξενείς παλιό σεξ μπάντυ αλλά δεν έχει σεξ (ούτε στοματικό, Bill) μόνο με τα σωβρακα στο κρεβάτι ψιλοτρίβεστε -όχι χαμουρεύεστε. (τόσο όσο σε αντίστοιχη κατάσταση ένας ομοφοβικός να μπορεί να πει στον εαυτό του ότι δεν έγινε τπτ άρα παραμένει στρ8)

παραδειγμα 2: θα σε βάλω τώρα στον καναπέ, να βλέπετε μελιστάλαχτο ρομαντικό κομεντί, ξαπλώνεις στο μπούτι του, σου χαϊδεύει τα μαλλιά, γλιστράς το κεφάλι σου ανάμεσα στα πόδια του -συνεχίζεις να βλέπεις ταινία- κ εχεις το εν εγρηγορση όργανό του να σου πιέζει το αυτί, ενώ συνεχίζει να σε χαϊδεύει και να σε χαϊδευει κ να σε χαϊδεύει

παράδειγμα 3:
-ρε μλκ, κάτι έχω βγάλει στημπούτσα μου.
-α! για να δω
τι 'ναι αυτό?
περίεργη υφή
-μη, γαργαλιέμαι
-που? εδώ
-καλε μη

πρόκειται για καταστάσεις στις οποίες ο όρος μλκας αποκτά μια νέα, πιο οικτρή διάσταση

γενικά σκέψου γεροντοκόρη με το σκυλί της που το χαϊδευει τόσο που το κατσιάζει. Ούτε καν χαϊδεύει. Τρίβει. Το 'χεις?

Όσο για τοπ2 τοπ ga(y)mes, έχω κενά στη ορολογία μου

όπως σοφά λέει ένας σοφός φίλος, για να ξέρεις αν θεωρείται σεξ ή όχι:

"σεξ είναι αν κάποιος από τους δυο τελειώσει"

(θεωρία νούμερο 28, μεtά τη δημόσια δήλωση του Clinton)

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
εριεχει ερωτονομικον που σοκαρε
με το ομοσεξουαλικο του περιεχομενο κοινο και κριτικους